10 תשובות
אם זה מישהו חשוב לי אז כן
כן קצת אלא אם כן יש לו תירוץ ממש טוב
למה?
אנונימי
אני יותר אתעצבן מאשר אעלב..
זה תלוי אבל אני הייתי נעלבת
לא ממש
. .
את לא?
כאילו סבבה אם אין לך חשק לדבר אז פשוט אומרים לא צריך להתעלם זה סתם יכל לסבך. אפשר להגיד "אין לי מצב רוח לדבר" או משהו כזה לא צריך להתעלם. אנשים צריכים להבין שאולי זה קל לפגוע אבל צריך להתחשב בזה שנפגע.
התחשק לי מאנונימי לשם שינוי
עדן זאת את? חח
אנונימית❤
ברור
אנונימית
תלוי אבל צריך להכניס לראש שלא קרה כלום לא סוף העולם