3 תשובות
אני קניתי וואנס בא לי אקספרס ולא באיביי בשלושים דולר אם אני לא טועה, המקורי. אז אפשר לנסות למה לא...
אבל יש שביתה בדואר לא?
אבל יש שביתה בדואר לא?
אנונימית
בטח שכדאי, אבל קודם כל צריך לבדוק את איכות המוכר/המוצר אם לצד של הנעליים / כל מוצר שאת/ה רוצה לקנות יש מדליה כזאת שרשום עליה "top-rated seller" זה אומר שהמוכר אמין והמוצר הוא סבבה.
מקווה שעזרתי:)
מקווה שעזרתי:)
אני קניתי בא לי אקספרס ב5 דולר תבדוק תעיין שם זה ממש זול ומגיע תוך פחות מחודש
אנונימי
באותו הנושא: