התחברות הרשמה

אם בנים אומרים לי "תזדהי" (מלשון להזדהות) מה אני אמורה לענות?

4 באוקטובר 2014, 21:07
בניםבני נוער    
2 תשובות
אם את רוצה להזדהות אז את השם שלך. אם לא אז פשוט לא
ח
חצי משוגעת אבל זה כל הקסם
זה כאילו, שתספרי על עצמך
ה
השואלת האנונימית
באותו הנושא:
איך אומרים בלשון נקבה "ערפד"?
דחוף... הלשון שלי לבנה מה זה אומר?
איך אומרים גנב בלשון נקבה?
אומרים יוכל\אוכל? - מלשון יכולת (אני יכול)
התערבות עם חברה- בלשון נקבה אומרים גאון או גאונה?
איך אומרים בבון בלשון בת?
איך אומרים תודה מלשון רבים?
אומרים דרדסבא מלשון דרדס אבא, או מלשון דרדס סבא? 0.0 תודה לעונים ולעוזרים מראש ^_^
בלשון זכר אומרים "אמרתה " או "אמרת "
שמעת או שמעתה - בלשון זכר אומרים שמעת או שמעתה?
יש לי לשון לבנה ואני מצחצח כל יום גם לשון מה לעשות?!?!?!?!