12 תשובות
כן
האמת... כן!
סוף סוף אין מי שיטיף דת לכל חור.
סוף סוף אין מי שיטיף דת לכל חור.
אנונימית
דתיים אולי כן, אבל מאמינים חבל שאין.
אני אוהבת שיש פה אנשים עם דעות שונות, דתות שונות וכו', אבל מה שאני לא אוהבת זה שאנשים לא מכבדים אחד את השני.
בהרבה שאלות פה אנשים מחליטים פשוט לתקוף אחד את השני במקום לדבר בנימוס, והיה הרבה יותר נחמד אם הדיונים פה היו יותר תרבותיים.
בהרבה שאלות פה אנשים מחליטים פשוט לתקוף אחד את השני במקום לדבר בנימוס, והיה הרבה יותר נחמד אם הדיונים פה היו יותר תרבותיים.
כן:-)
אני מאמין.
כן חח
זה כיף בגלל שעכשיו אין מישהו שיטיף כל הזמן על הדת
לא
מה כיף לראות - "חג" כיפור. הלכתי לאכול חזיר בגבינה
?
כל האתר נהיה דווקא בגלל שאין דתיים והתירוצים הם אין דתיים אז לא יטיפו לנו.
ואתם עושים אותו דבר עם השנאה מהצד שלכם וכל השאלות המגעילות. איזה יופי
יש כאן כאלו דתיים ומאמינים שדווקא ממש בסדר ולא ברברים כפייתים. מתי ניסיתם להתייחס לצד הטוב שבדבר?
מה כיף לראות - "חג" כיפור. הלכתי לאכול חזיר בגבינה
?
כל האתר נהיה דווקא בגלל שאין דתיים והתירוצים הם אין דתיים אז לא יטיפו לנו.
ואתם עושים אותו דבר עם השנאה מהצד שלכם וכל השאלות המגעילות. איזה יופי
יש כאן כאלו דתיים ומאמינים שדווקא ממש בסדר ולא ברברים כפייתים. מתי ניסיתם להתייחס לצד הטוב שבדבר?
הם לא מפריעים לי
אז לא
אז לא
האמת כיף שאין כאן מטיפים!
אני מקווה שכל יום עכשיו יהיה כזה בלי דתיים