התחברות
הרשמה
יש לי חברה טובה שרבתי איתה שנה שעברה שבאמת עכשיו לא בכלל לא אשמה בריב אבל אני רוצה להשלים איתה בגלל יום כיפור, מה לרשום לה?
2 באוקטובר 2014, 19:08
ריבים
יחסים
חברה
יום כיפור
דת
חגים
תשובה אחת
תרשמי לה משהו כמו, היי תקשיבי אני יודעת אנחנו לא חברות ושרבנו אבל עכשיו כיפור וצריך לבקש סליחה ואני באמת באמת מצטערת, יש מצב נחזור להיות חברות? אני מתגעגעת אליך מאוד בבקשה.
c
cant say im in love
באותו הנושא:
לחברה ממש טובה שלי שרבתי איתה יש ביום ראשון יום הולדת, לסמס לה מזל טוב? (היא לא בבית ספר שלי)
איך לחזור להיות בקשר טוב עם מישהו שרבתי איתו שנה שעברה, אבל לפעמיים הוא מדבר איתי? (היינו ידידים ממש טובים, וכמעט חברים)
רבתי עם החברה טובה שלי והחברה הזאת היא כמו אחותי. בכיתי המון שרבתי איתה.. איך להשלים?
התאהבתי בילדה שהייתי חבר שלה בכיתה ח' (עכשיו אני ב-יא) רבתי איתה לפני שנה בערך.
יש מישהי שבשנה שעברה רבתי איתה הרבה והשנה אנחנו ממש צוחקים ומדברים ו...
איך לגרום לחברה הכי טובה שלי שרבתי איתה לקנא?
לפני חצי שנה רבתי עם החברה הכי טובה שלי, מכמה סיבות ואני כן רוצה להשלים איתה איך אני עושה את זה, מה אני אומרת לה?
בבקשה תתנו לי מכתבי סליחה או ברכות ארוכות, לחברה הכי טובה פשוט רבתי איתה, ואני ממש רוצה לרשום לה משהו ארוך שתבין שאני מצטערת על זה בבקשה תעזרו לי
איך אני יכולה לשכוח מהחברה הכי טובה שלי, אחרי שרבתי איתה ואני שונאת אותה?
למתוח חברה שרבתי איתה...
מה עונים לחברה שרבתי איתה ועכשיו אחרי ששלחתי לה הודעה שלחה לי-