8 תשובות
הייתי בשירות לאומי בכרמיאל ורוב החניכים שלי היו בפסגות. הבנתי שזה בית הספר הטוב יותר..
אשמח לעוד תשובות, יעזור לי מאוד:)
בתודה הכותב
בתודה הכותב
אנונימי
כרמים!
אנונימית
פסגות... אחוז הבגרויות שלנו גבוה בהרבה..
אנונימי
המלצה לא ללמוד בעיר!
שני הבתי ספר לא משהו
ובעיקר פסגות!
מפסגות תלמידים פשוט בורחים לנפשם!
שני הבתי ספר לא משהו
ובעיקר פסגות!
מפסגות תלמידים פשוט בורחים לנפשם!
ללא ספק בית הספר פסגות! מניסיון של הרבה שנים
אנונימי
לגמרי פסגות הכי טוב
פסגות
באותו הנושא: