2 תשובות
אל תעשי משהו שיפגע בך
מה קרה?
בנ לך לפרט בפרטי
ננסה למצא פתרון!
לרווחה
או פנימיה
מה קרה?
בנ לך לפרט בפרטי
ננסה למצא פתרון!
לרווחה
או פנימיה
תאמיני בעצמך וכמו שאמרו לך תהיי בפניימיה. את לא צריכה להתאבד
באותו הנושא: