6 תשובות
אבל לא כולנו מקבלים את האהבה שאנחנו חושבים שהיא ראויה לנו.
עובדה שיש פרידות, גירושים.
שואל השאלה:
תגובה ראשונה-את לא הבנת את הקטע של המשפט,
הקטע הוא שבסוף את מקבלת את האהבה שאת חושבת שאת ראויה לה.
מי שהולכת אחרי מישהו שמתייחס אליה כחרא, חושבת שהאהבה שלו מגיע לה.
אותו דבר לגבי גירושים ופרידות.
זה משפט ממש מקסים לדעתי, ובכללי הספר והסרט מדהימים:'>
לא חושבת.
יש הרבה מערכות יחסים עם אהבה שאולי באמת ראויה לשני הצדדים אבל יש צד חסר ביטחון שאומר שהוא לא ראוי לו בקטע של הוא יותר ממה שמגיע לו.
אה אוקיי, עכשיו זה יותר ברור ונכון.
שואל השאלה:
חחח חחח חחח סליחה xd
המשפט הזה התייחס בעצם לעובדה שכשאנחנו מתאהבים במישהו, אנחנו חושבים שאנחנו צריכים לקבל את האהבה שלו אפילו אם הוא מתייחס אלינו כמו אל חרא. זה למה יש בנות שרודפות אחרי חארות, כי הן חושבות שמגיע להן האהבה הזאת, והן לא חושבות שהן צריכות לקבל יותר מזה.
הכוונה היא לא שאנחנו מקבלים את מה שאנחנו רוצים, אלא אנחנו מקבלים את מה שאנחנו חושבים שמגיע לנו.