התחברות
הרשמה
תמיד שאני לועסת שוקולד או משהו ממש מתוק כואבות לי השיניים ( אין לי חורים שם ) מישהו יודע למה?
26 בספטמבר 2014, 20:27
שיניים
שוקולד
בריאות השן
כאבי שיניים
בריאות
כאבים
תשובה אחת
לא.. אני חושבת שרופא שיניים ידע
ז
זאת שממכרת יותר כמו סם
באותו הנושא:
אם אני יורקת את האוכל לפני שאני בולעת (רק לועסת) כמה אחוזים מהערך הקלורי שלו אני מקבלת? סורי אם זה מגעיל
לפעמים אני לועסת ואז יורקת אוכל (בלי לבלןע כי זה משמין) זה נורמלי? יש פה עוד שעושות אתזה?
עם אני הולכת לבייביסיטר וזאת שאני שומרת לה על הילדים מביאה לי תמיד שוקולד וממתקים לאכול שם.. ואני בשרית ויש שוקולד שאני
העלה שהעדה התיימנית לועסת זה גם סוג של סם הלא כך?
רק אני שונאת את אמא שלי כי היא לועסת כמו פרה?
איזה שוקולד יותר טעים שוקולד מריר, שוקולד לבן או שוקולד חלב
למה תמיד אחרי שאני אוכלת לחם עם שוקולד יש לי שלשול (סורי על המגעילות)?
כאבים בזמן לעיסה - יש לי כאבים שאני לועסת אוכל בניב השמאלי התחתון ממה זה נובע?
אם יש לי ימים שאני לא אוכלת כמעט כלום נגיד כמו ארוחה וחצי ויש לי ימים שאני אוכלת כמו פרה כמעט כל היום לועסת (ואז גם לא
כלב לועס את כפות רגליו - הכלב שלי לועס לעצמו את הכפות רגליים, לא עד כדי פציעה אבל ממש לועס מכל הלב. ממה זה נובע?
אם אני לועסת הרבה מסטיקים ירד לי הסנטר הכפול?