3 תשובות
אני פעם הייתי טבעוני והפסקתי כי לא החזקתי מעמד וזה גם פגע בבריאות שלי, למרות שאכלתי תחליפי מזון
יש המון המון תחליפים והם טעימים מאוד!
אני צמחונית אם תראה מה עושים לפרות או לתרנגולות אתה תחרד!
זה מזעזע מה שהם עוברות. הם סובלים כל החיים שלהם רק כדי שיהיה לבני האדם מה לאכול
גועל נפש!
אני צמחונית אם תראה מה עושים לפרות או לתרנגולות אתה תחרד!
זה מזעזע מה שהם עוברות. הם סובלים כל החיים שלהם רק כדי שיהיה לבני האדם מה לאכול
גועל נפש!
אנונימית
כנראה שזה פגע בבריאות שלך בגלל שאכלת תחליפים. לא אמורים לאכול תחליפים אלא לבנות את התזונה בצורה מאוזנת מרכיבים שיש בטבע ולא תחליפים תעשייתיים שאפילו פחות בריאים מבשר.
באותו הנושא: