5 תשובות
אתת חייבת ללכת למיון דחווף זה נורא מסוכן!
תרגישי טוב ומקווה שלא יהיה כלום בעזרת השם!
הדם יכול להיות הגיע מהחניכיים, מהגרון, מלמעלה (נזילה אחורית מהאף ולוע האף) או מלמטה (קיבה, ושט, לוע תחתון). כשהדם מגיע מהריאות או הסימפונות אז בדרכ הוא מעורב עם ליחה בשיעול לאו דווקא ברוק.
תלכי לרופא לבדיקה יסודית,
יש מצב שצריך לפחד מהדימום אבל זה מקרים נדירים, אל תלחצי מהתגובות שהביאו לך.
תלכי לרופא מיד!
אנונימי
אישה, את חייבת ללכת למיון. אני גם לא אומרת שזה חמור עד כדי כך, אבל זה יכול להיות. תלכי דחוף לרופא
את ממש ממש חייבת ללכת למיון! זה מסוכן מאוד ויכול להעיד על דימום פנימי, זה יכול להוביל למוות.
אני לא אומרת שמה שיש לך חמור, אבל הוא יכול להיות מאוד חמור. לכי לרופא דחוף.