התחברות
הרשמה
יש פה בנות, ביישניות חסרות ביטחון, תמיד, אבל כשהן בחוץ הן פתוחות עובר מלחץ ומחוסר ביטחון נראות מהצד ממש ממש כמו פרחות חשות?
22 בספטמבר 2014, 23:18
בטחון עצמי
ביישנות
ביטחון עצמי
אימון אישי
פרחות
2 תשובות
עם חברות כן (קצת אני לא פרחה אבל טיפה מתנהגת)
~❤Shaggy❤~
כשאני עם חברות אני חופשיה אבל כשאני בלי החברות שלי במקום ציבורי אני ממש חסרת ביטחון
P
Paradise Girl
באותו הנושא:
האם בנות היו יוצאות עם מישהו מגושם, חסר ניסיון עם נשים, מוזר, אוטיסט, חסר ביטחון, ביישן, חסר כישורים חברתיים?
בנים- מה אתם חושבים על בנות ביישניות כאלה אבל לא מידי, עדינות וחכמות ( ויפות) או שאתם מעדיפים בת שמפגינה ביטחון עצמי ממש או שלא ביישנית ושלא חכמה?
למה בנים אוהבים רק פרחות חסרות משכל? למה לא אוהבים ביישניות וחכמות?
איך אני יכול להכיר בנות או למצוא זוגיות? אני ממש ביישן וחסר ביטחון ואף פעם לא היה לי כלום...
יש דבר כזה בן אדם מופנם, ביישן וחסר ביטחון שיש לו הרבה חברים?
למה תמיד כשבנות חסרות ביטחון שאלות פה שאלות.
שם לבת יפה חסרת ביטחון ביישנית.
זה נכון שבנים מעדיפים בנות רעשניות וקולניות כאלה עם בטחון עצמי על פני בנות עדינות ביישניות ושקטות כאלה?
בנות תצאו עם חסר ביטחון?
מה ההבדל בין ביישן לחסר ביטחון?
בדרך כלל הבנות העדינות הן חסרות ביטחון או שאין קשר?