5 תשובות
שאלה מה קופץ הממאת או הפחת זה מאוד חשןב בכדי שנוחל לעזור לך
שואל השאלה:
הפחת.
תודה רמי!
אני בטוח שהבעיה שלך היא בגוף החימום של המדיח והוא גורם לפחת לקפוץ. הוא לא תקין כמו גוף חימום של הבילר.
תנתק את החוטים מהגוף חימום ותראה אים עדיין קופץ הפחת. אים לא קופץ אז הבעיה בגוף חימום תחליף אותו וזהו
רמי
שואל השאלה:
אבדוק אותו.
מה הכוונה בלא תקין כמו הבילר?
שואל השאלה:
מצאתי את הסיבה!
עכבר ( מת) שישב על המנוע קיצר בין הפאזה להארקה!
הוא נכנס לקראת סיום העבודה של המדיח והתחשמל שם. בגלל זה המים נשארו במיכל התחתון.
באותו הנושא: