התחברות
הרשמה
אייפון - מישהו יודע מה עושים עם הTIME LAPSE שיש במצלמה בIOS8?
20 בספטמבר 2014, 23:03
מצלמות
צילום דיגיטלי
אייפון
iphone
סלולארי
סמארטפון
תשובה אחת
פשוט מאוד, יש פה את ההסבר המלא, נעזרתי בזה גם. בהצלחה!
קישורים מצורפים:
https://www.apple.com/ios/whats-new/photos/
ל
לירון (:
באותו הנושא:
קניתי אייפון 7 ואני לא יודעת אם מותר להטעין מתחת ל-20% מישהו יודע?
אייפון 5S כל שנייה נכבה ונדלק מישהו יודע למה?
יש לי אייפון 6s והאימוגים לא השתנו לי, מישהו יודע למה?!
אני רוצה לשים שיר לשעון מעורר שלי באייפון (6s) מישהו יודע איך עושים את זה בחינם?
מישהו יודע בכמה בערך ירד המחיר של אייפון 7 פלוס כשאייפון 8 יגיע לישראל?
מישהו יודע *בוודאות* אם מגנים של אייפון 7 + ו8 + זה אותם מגנים?
שינוי השעה באייפון - מישהו יודע האם השעה באייפונים משתנה לבד כשמחליפים שעון קיץ לחורף ולהפך?
היי מישהו יודע מתי יוצא אייפון 8?
יש לי אייפון ואני רוצה לשלוח סרטון של שתי דקות הבעיה היא שהוא נותן לי לשלוח רק דקה וחצי. מישהו יודע מה עושים?
מישהו פה מבין באייפונים אם כן יש לי 2 שאלות..1) איך יודעים אם האייפון פרוץ?2) איך יודעים אם האייפון הוא 4 או 4S?
בקרוב אני טסה לארצות הברית, מישהו יודע כמה דולר עולה שם אייפון 7 (128/32 גיגה)?