התחברות
הרשמה
איך מצלמים את המסך במחשב נייד (דל, אם זה משנה משהו)?
16 בספטמבר 2014, 18:49
מחשבים ניידים
מחשב נייד
לפטופ
מחשבים
חומרה
מסכים
2 תשובות
למעלה בצד ימין תחפשי את המקש prntscr או משהו כזה
B
BeHappy❤(קצת פרשתי)
בעזרת הכפתור prtscr ומדביקים בצייר או בתוכנה דומה אחרת.
ח
חולה בגללך ולא עלייך!
באותו הנושא:
איך מצלמים מסך במחשב נייד?
צילום המסך במחשב נייד - איך עושים צילום מסך בלפטופ?
איך לצלם מסך במחשב נייד?
לכידת מסך המחשב - היי, איך אפשר לצלם את המסך של המחשב במחשב?
צילום מסך פשוט במחשב - איך מצלמים מסך? דחוף
צילום מסך מחשב נייד - שלום, איך מצלמים את מסך המחשב (נייד)? אם אפשר, כי בפלאפון אפשרי.
איך לצלם מסך במחשב?
צילום מסך המחשב בווידאו - היי, איך מצלמים את המסך של המחשב' אבל בוידיאו? תודה לעונים/
מסך המגע במחשב תקוע - יש לי מחשב נייד probook והמסך מגע נתקע, איך משחררים אותו?
צילום מסך במחשב נייד - איך עושים צילום מסך בלפטופ?
עלות והתקנה של כרטיס מסך - כמה עולה כרטיס מסך טוב ואיך מתקינים אותו במחשב נייד?