3 תשובות
ברור, לי זה אפילו שבוע פלוס אפילו! אין לך מה לידאוג!
אנונימית שאוהבת סטייל
כן זה בסדר
בטח.. שלי היה פעם 7 ימים וכבר שנה שהוא נהיה רק 3 ימים.. זה משתנה
אנונימי
באותו הנושא: