9 תשובות
לרוב זה בגלל הגישה שלהם לחיים.
אני אתאיסטית ובגלל זה קראו לי אימו xd
אבל אני לא.
בכל אופן זה פשוט הגישה של 'הכל רע' וקו המחשבה שלהם הוא שאין להם יוצר מוגדר.
ואלו לא כולם ככה
לא כולם
אני חושבת שלא כולם, בטוח יש כמה מאמינים.
ואת מדברת על אימו שנות השמונים, או אימו אלפיים ושמונה?
לא כולם כל אחד ומה שהוא מאמין
אני הכרתי אימואים שהם כן מאמינים באלוהים
הגותים לא מאמינים באלוהים בגלל שהגותיקה זה דת שכאילו סוגדים לשטן (זה הגיע בגלל הפסלים בלונדון לפי מה שקראתי)
בגלח שאלוהים זה חתיכת חרטא ואם היה אלוהים הכל היה נראה אחרת, אבל הכל זה רק סיפורים ואין סיבה להאמין
יש לי כמה חברים אימואים והם נוצרים.. אז אל תכלילי
ואגב זה ממש לא נכון כי אטאיסטית ואני לא אימואית 0_0
שואל השאלה:
לא אמרתי שכל האתאיסטים אמואים.
שאלתי למה כל האמואים אתאיסטים.
וזה שחברות שלך נוצריות לא אומר שהן מאמינות.
אנונימית
הם מאמינות... אבל מאמינות בדת שלהם.. בנצרות... זה עדין נחשב למאמינות