התחברות
הרשמה
יש לי בעיה שאני מתביישת להסתכל לבנים בעיניים חח, איך לפתור את זה?
8 בספטמבר 2014, 17:15
עיניים
מבטים
ביישנות
בעיות
תרגילים
עייפות
תשובה אחת
תחשבי שאת מסתכלת על חברה שלך
פ
פרשתי ביי.0
באותו הנושא:
אני לא מצליחה לדבר עם בנים אני מתביישת להסתכל להם בעניים וכל פעם שאני מדברת אני מסמיקה ומתביישת, מה אני יכולה לעשות, אני מתביישת אפילו לדבר עם בני דודים שלי..
אני יושבת ליד הקראש בכיתה, ואני כל הזמן מסתובבת לכיוון השני כי אני מתביישת להסתכל עליו, אבל ככה אני לא יכולה לבדוק אם
למה בנים שופטים אותי על זה שאני ביישנית ולא מנסים אפילו ליצור שיחה או להסתכל לכיווני?
מה גרם לילד בן 17-18 להסתכל עלי ולא להפסיק להסתכל עלי לשנייה?
אני בליברית, ואני מחפשת חולצות של גסטין ביבר אבל הבעיה היא שאני מתביישת לצאת איתם מהבית
אני מתביישת להסתכל לאנשים בעיניים כשאני מדברת איתם כי אני מרגישה ממש מכוערת ושהם חושבים שאני בדיחה.. מה לעשות עם זה?
איך לגרום לבנים יותר להסתכל עלי ולדבר איתי?
יש ילד בכיתה שמסתכל עלי מפחיד ואני מתביישת להסתכל עליו חזרה מה לעשןת?
המורה לנהיגה אמר לי שאני צריך להסתכל יותר במראות כי אני לא מסתכל בכלל, מתי בעיקר צריך להסתכל במראות?
אח שלי בן 4 וכל פעם שאני מרימה אותו הוא מסתכל לי על החזה
למה הקראש שלי כשהוא מסתכל עלי ואני מסתכלת עליו בחזרה הוא ממשיך להסתכל ולבהות עד שאני מפסיקה להסתכל?