5 תשובות
זה בינוני לא קר לא חם
אנונימי
קר (18 זה הכי קר במזגן)
תלוי אם האזור הוא בעיר, או בחוץ. ותלוי אם יש רוח.
הייתי לוקחת ז'קט בבטחון רב. ומקסימום, תוכלי ללבוש חולצה עם שרוול קצר והז'קט.
18 זה יכול להיות קריר ללילה
זה קריר ונעים.. נראה לי שכרגע שרוול ארוך מספיק.