התחברות
הרשמה
בנים בנות עם עגיל חישוק באף זה יפה לבנות עגיל באף או לא מה אתם אומרים?
7 בספטמבר 2014, 18:15
עגילים
פירסינג
אף
עגיל
עגיל באף
תשובה אחת
זה יפה רק לבנות עם אף מושלם ישר כזה (גם כשצוחקים)
אנונימי
באותו הנושא:
עגיל באף חישוק לבנים זה "הומואי" או משהו כזה?
בנים, איזה עגיל (באף) לדעתכם יותר יפה לבנות, חישוק או נזם?
בנים, יוריד לכם אם בת תשים עגילי חישוק בינוניים-גדולים?
אני בת 14 ואני ממש רוצה לעשות עגיל ממש קטן מכסף באף (נקודה, לא חישוק)
מה הייתם אומרים על מישהי בת 13 שיש לה חמש עגילי חישוק באוזן אחת באוזן השניה 3 עגילים הליקס וטראגוס עגיל בטבור נזם וספטום?
מה הכי יפה לשים בעגיל באף (נזם): חישוק זהב\חישוק כסף\עגיל פרסה?
כמה בערך עולה לעשות עגיל חישוק באף (נזם) אצל פירסר מיקצועי?
יש לי כבר עגיל נקודה באף ואני רוצה להחליף לחישוק, כמה בערך עולה חישוק?
יש לי עגיל חישוק בהליקס וכל הזמן העגיל יוצא מהסוגר מה לעשות?
איפה קונים עגילי חישוק לאף? או חצי חישוק.
יש לי נזם באף וקניתי עגיל חישוק גם אפשר לשים את העגיל חישוק כעגיל ספטום מזויף? או שאיפה אפשר לקנות ספטום מזויף?