4 תשובות
איימי ויינהאוס <3
ועכשיו אני שומעת three days grace - animal
ואחריו אני אשמע bullet for my valentine - all these things i hate
ועכשיו אני שומעת three days grace - animal
ואחריו אני אשמע bullet for my valentine - all these things i hate
חח איזה קטע גם אני שומעת שנדליר של סיה!
ואין לי מושג מה השיר הבא (;
ואין לי מושג מה השיר הבא (;
sia - chandelier
עכשיו זה מה שבקישור (3>)
ואחכ iggy azalea - slo
ואחכ iggy azalea - slo
קישורים מצורפים: