3 תשובות
99 בסוציולוגיה 98 בפסיכולוגיה חח
לא היה לי קשה, הייתה לי מורה מדהימה שבלעדיה הייתי מסיימת במקסימום עם 70
ולמדתי למבחנים, אבל לא השקעתי מעל ומעבר.
ולמדתי למבחנים, אבל לא השקעתי מעל ומעבר.
שואל השאלה:
חח והיה לך קשה במהלך השנה? השקעת הרבה במקצוע?
חח והיה לך קשה במהלך השנה? השקעת הרבה במקצוע?
אנונימי
באותו הנושא: