התחברות
הרשמה
שאני מחרבנת תמיד יוצא לי גושים קטנים כאלו מה עושים?
3 בספטמבר 2014, 15:37
גושים
תשובה אחת
תשתי המון מים.
א
אין עוד מלבדו.
באותו הנושא:
זה מוזר שאני שותה קפה תוך כדי שאני מחרבנת?
חחח תמיד שאני מחרבנת אני שמה אוזניות שומעת שירים, יש עוד מישהו?
תגידו רק אני שמה מלא נייר טואלט בשירותים שאני מחרבנת כדי שלא ישמעו?!
היום השישי שאני לא מחרבנת! (סליחה.) מה לאכול?
*אני מתנצלת מראש על הגועל* כשאני מחרבנת יוצא ריח ממש מגעיל אבל ממש משהו קיצוני, למה?
למה תמיד שאני שמה איילנר יש לי גושים מזה על הריסים?
שאני במחזור יוצאים לי לפעמים מן גושים של דם, מה זה?
מה זה אומר שיוצא לי גושים שחורים כאלה יחד עם המחזור?
כבר 3-4 אני מחרבנת ויוצאים לי מים צהובים מה זה אומר?
כשאני מחרבנת אני נגעלת מזה אז אני אומרת לעצמי שגם בר רפאלי מחרבנת וזה מרגיע אותי קצת. זה בסדר?
סליחה על השאלה אבל רציתי לדעת למה תמיד שאני מחרבנת אני צריכה להתאמץ, שיצא לי?