4 תשובות
יכול להיות נקע בקרסול, תפני לרופאת משפחה.. מקסימום היא תיתן לך הפנייה לאורטופד.
אנונימי
אז כדי שתלכי לפגוש אורטופד ואם הוא יחשוב שזה משהו חמור הוא ישלח אותך לצילום... (מניסיון אישי..)
שואל השאלה:
כואב לי ללכת על הרגל הזאת או בכלל להזיז אותה
אנונימית
דבר ראשון לא צריך ללכת סתם לרופא (אורטופד) תלוי אם כואב לך ללכת רק אז תלכי.