התחברות
הרשמה
אני חולה מאוד ולכן נשארתי בבית ואני לבד בבית ונורא משעמם לי.. מה לעשות? (בת 16)
25 בינואר 2012, 12:35
בת 16
בנות
בני נוער
גיל 16
שעמום
בריאות
2 תשובות
דברי איתי
u
uriel220
יש הרבה סרטים יפים על הרשת אם את רוצה תפני אלי בפרטי ואני אביא לך כמה.
א
אנונימוס הגדול
באותו הנושא:
איך לשלשל/להקיא/ להיות חולה מאוד?
ההורים שלי נמצאים בחוץ לארץ ואני נשארתי בבית חולה (המשך בפירוט)
אני חולה, נשארתי בבית ומשעמם לי..
כואבת לי הבטן מאוד ואני במחזור הכאבים איומים כדורים לא עוזרים כבר יומים, לגשת לבית חולים?
איזה שיר נגמר כזה בשורה "מבית חולים לבית חולים לבית חולים"?
אז נשארתי לבד בבית בשבת, רעיונות למה לעשות?
נשארתי בבית כי אני חולה ואני רוצה להכין לי משהו טעים לאכול. רעיונות?
חברה שלי מאוד חולה והיא בבית חולים, איזו תפילה לקרוא?
תנו סיבות להישאר בבית (גם אתמול נשארתי)
כולם יצאו ורק אני נשארתי בבית מה איתכן/איתכם?
אם היה לכם אבא שהוא היה צועק ורע אליכם עד גיל 18, ואחרי זה עזבתם את הבית והתרחקתם ממנו קצת ולאחר 3 שנים אבא שלכם נהיה חולה מאוד..