3 תשובות
זה ממש לא נורא! גם אני רוצה לעשות את זה, להפך את תורמת לילדים ולאנשים, אנשים רואים את זה בעין יפה מאוד, כל הכבוד לך! המשיכי כך:)
לא נורא בכלל! שווה את זה!
את תקבלי יותר ממה שתתני:)
את תקבלי יותר ממה שתתני:)
למה בדיוק זה יהיה נורא אם את בכל מקרה עושה שנתיים צבא ובנוסף לזה גם תורמת חוץ מזה. לא מבינה איך זה יכול להיות נורא xd
באותו הנושא: