3 תשובות
וירוס או חיידק כלשהו במערכת העיכול, לכי לרופא... לאף אחד פה אין מספיק ידע בשביל לעזור לך בנושא.
את בתת משקל בגלל השלשול כי הוא מוציא יותר ממה שאכלת והוא גם עם נוזלים ונוזלים תופסים נפח.
אני הכי ממליצה לך לבדוק את זה, אולי יש לך וירוס בקיבה, זה לא בהכרח חייב להיות עם חום והקאות וכל זה.
גם אצלי ככה מיצתרפת לשאלה
באותו הנושא: