6 תשובות
ממש לא פאדיחה, אבל עדיף עם אמא, אחות או חברה שתדע לראות אותך ולהגיד לך איך זה נראה עליך.
אני מצטערת... אני חושבת שכדאי לך ללכת עם חברה טובה אין לך מה להתבייש מחברה טובה (:
שואל השאלה:
אבל זה פדיחה עם חברה כי יש לי ממש חזה גדול ועדיין בלי חזייה..
אבל זה פדיחה עם חברה כי יש לי ממש חזה גדול ועדיין בלי חזייה..
אנונימי
שואל השאלה:
אני הולכת לדלתא זה חנות טובה?
ואני לא יודעת מה המידה ואני ממש מתביישת גם כאילו להיכנס לחנות לבד ומה להגיד
אני הולכת לדלתא זה חנות טובה?
ואני לא יודעת מה המידה ואני ממש מתביישת גם כאילו להיכנס לחנות לבד ומה להגיד
אנונימי
שואל השאלה:
אמא שלי נפטרה שהייתי קטנה
ועם חברות אני ממש מתביישת כי אני כבר יחסית גדולה ולכולם יש חזיות הרבה זמן
אמא שלי נפטרה שהייתי קטנה
ועם חברות אני ממש מתביישת כי אני כבר יחסית גדולה ולכולם יש חזיות הרבה זמן
אנונימי
זה לא ממש פדיחה אבל עדיף לך עם אמא או חברה...