11 תשובות
לא
אנונימי
זה שלכמה פרחות יש עגיל בטבור ובאף זה לא אומר שלכל מי שיש עגיל שם היא פרחה די עם הסטיגמות
למה עשו מינוסים לאלה שאמרו לא? זאת הדעה שלהם, אני לא מבינה, כאילו שואלים ואז כועסים שאמרו לא
אז למה לשאול? -,-
אז למה לשאול? -,-
"ילדה אתיופית" זה כל הקטע של המינוסים. כשבנאדם אומר דעה שלא מוצאת חן בעני אדם אחר הוא נותן מינוס ולהפך.. אותו סיפור כמו לייקים ודיסלייקים ביוטיוב
המינוסים זה כדי לדרג תשובות שהם לא בסדר או שממש טובות
אם את אומרת..
בכל מקרה אלה רק מינוסים
בכל מקרה אלה רק מינוסים
האמת שכן זה סבבה לגמרי כל עוד זה לא עגילי מוגזמים
כן זה. מושלם
לא, לדעתי זה מכוער מצטער..
אנונימי
לא כל עך זה פרחי כזה
בעיני זה מזעזע.__.
באותו הנושא: