6 תשובות
ביוטיקר
הרגיל החשמלי? או של השעווה של ויט? תיהיי יותר מדוייקת (:
שואל השאלה:
חח מה זה השעווה של ויט?
והתכוונתי למכשיר עצמו, אמרו שהוא טוב וזה..
אנונימי
המכשיר החשמלי... שמחמם שעווה ומורח חח הבנתי שאת רוצה את החשמלי.. כדאי לך לרשום בגוגל בראון אני חושבת ויש להם הרבה סוגים ומחירים טובים... הם שולחים את זה בדואר
שואל השאלה:
בראון נחשב טוב!?
וסבבה תנקס
אנונימי
כן... יש את הפשוטות שעולות ממש כלום ויש כאלה שהן טובות יותר אז המחיר עולה...
באותו הנושא: