3 תשובות
בעמוד הראשון למטה בצד.. רשום לך התנתק מהצאט
איפה שכתוב לך " אונליין עכשיו " מתחת באדום כתוב לך " התנתקות " ברגע שאת לוחצת על זה את מנותקת מהצ'אט ואת נראית לא מחוברת.
בצד ימין באתר רשום לך "אונליין עכשיו" עם הרשימה של האנשים המחוברים.
מתחת רשום "התנתקות". תלחץ על זה:)