4 תשובות
פשוט מפסיקים. (:
יאיי ילדה בגילי ^^" בד"כ שאני זוללת וזוללת זה שאני בבית ומשעמם לי. שאני לא יוצאת מהשגרה. אבל למשל בימים שאני הולכת למפגשים בסנטר, אני לא אוכלת כל היום כי אני מתעלמת ממש מהרעב ומרוכזת יותר בדברים אחרים. העצה שלי היא למלא את היום שלך כך שתחושת הרעב המציקה לא ממש תציק כמו שהיא באה בעיקר כשמשעמם...
גם אני בת 15 ככה שאני מבינה אותך: )
איך מפסיקים לזלול? פשוט תקבעי לעצמך 3 ארוחות ביום וכשאת אוכלת כל אחת מהם תדאגי שאת באמת לא תרצי לאכול אחר כך יכה שלא תאכלי עוד דברים 20 דק' אחרי הארוחה..
ליאם ..
כוח רצון.
תעשי לעצמך תפריט מדויק ותאכלי לפי התפריט, תציבי לך גבולות ותחשבי על המטרה