4 תשובות
אין בזה שום אלכוהול, זה רק משקה אנרגיה.
ואפשר לשתות מגיל 12 ומעלה, לפי דעתי עדיף מגיל 14-15.
אין בזה משהו רע.
אין אלכוהול ומגיל 12 שותים את זה
אין בזה אלכוהל רק הרבה קפאין ומגיל 12 אבל מבריאות זה לא מומלץ לשתות את זה בכלל
אין בזה אלכוהול זה רק משקה אנרגיה.

ואפשר לשתות מגיל 12