5 תשובות
כןן, אבל קראתי על שני אחים שהיה ביניהם הפרש של 40 שנה! אמיתי!
כן
כן.. ביני לבין אחותי הבכורה יש הפרש של 14 שנה ובין כל אח ואחות בערך 5 שנים.
יאא גם ביני לבן אחים שלי זה ככה אני כמעט 15 והם 33 32 25
אנונימית
זה המון:o