4 תשובות
היי, נכון זה קשה עכשיו.. אבל לאט לאט זה יעבור והרגשות שלך כלפיו ישתנו וירדו.. בנתיים בשביל לנקות מידי פעם את הראש אני מציעה לך להתחיל ריצות לי זה עזר פעם, לאט לאט תשחררי ופשוט תנסי להמשיך הלאה..
שואל השאלה:
יהיה בסדר! תודה❤️
אנונימית
כשצריך לוותר אז צריך לוותר... הדבר שיעזור לך זה לפתוח את זה מולו לספר לו הכל ולראות מה אתם עושים ביחד.
שואל השאלה:
יש בעיה קטנה! אני לא בנאדם של לדבר אני נתקעת תמיד: ( וזה ממש מעצבן אותי שאני לא מסוגלת להגיד לו מה אני מרגישה😭
אנונימית
באותו הנושא: