4 תשובות
אפשרי:
1. תזונה בריאה, קלוריות נכונות. בלי "ג'אנק", שתייה של מים. שמירה על איזון קלורי (הוצאה = הכנסה) אבל כאמור קלוריות בריאות.
2. תרגילי חיזוק לאזור הבטן, הגב והמתניים (אני מניחה שהשואלת היא בת? בכל מקרה יש גם מקום לחיזוק הירכיים, הישבן והזרועות על מנת לשמור על איזון בגוף. ככלל לא כדאי לעבוד רק על חלק אחד). לפחות שלוש פעמים בשבוע.
3. שמירה על כושר אירובי, לטובת הבריאות בכלל ולטובת הורדה באחוזי השומן. לפחות שלוש פעמים בשבוע.
אחדד: היה ואחוזי השומן מצטברים באזור המתניים (וזה לא מקרה של מבנה גוף רחב) הורדה של אחוזי השומן בגוף תפחית בשלב מסויים את השומן באזור. יש הבדל בין המשקל שלנו (משכלל את משקל העצמות, השרירים, האיברים הפנימיים, השומן) לבין אחוז השומן בגוף. וזו הסיבה שאפשר להוריד באחוזי השומן (ובשומן באזור המתניים) מבלי בהכרח להוריד במשקל.
ד״ר ענת פלדמן מומחית סטיפס
אפשר בתור התחלה, עד שתראי תוצאות מהאימון, להתלבש באופן שיטשטש את המותניים.
אל תלבשי מכנסיים צמודים מדי ונמוכים מדי שיצרו "צמיגים". גם בחורות רזות שלובשות מכנסיים לא מתאימים יראו עם "עודפים". לבשי מכנס בגובה הפופיק (אבל לא הרבה מעליו) כך ש"יאסוף" את המותניים. עדיף חולצה שקצת עוברת את קו המותן ותכסה את קו המכנס.
כמו כן תתאים חצאית בגזרת A - צרה במתניים ומתרחבת.
חולצות עם תפר/חיתוך מתחת לחזה, או לבישת חגורה קצת מתחת לקו החזה תדגיש את החלק הצר בגופך.
הימנעי מבדים אלסטיים שנצמדים ומדגישים את החלק שאת לא אוהבת.
אני בטוחה שיש עוד טיפים בתגית "מתניים" ו"מותן".
בהצלחה...
קימות מספר שיטות להצרת היקפים
כנראה שבכולם מאבדים מהמישקל
אבל מהאזור המטופל
להבנה עמוקה יותר בקישור
יש שתי דרכים פשותות להקטין את ההיקפים:
1. מצאתי מכשיר באינטרנט שעומדים עליו הוא רועד כעבור זמן מה
מי שהמצע על המכשיר מתחי לרדת בהיקפי הירכיים הבטן והישבן המכשיר
לא תופס מקום רב והירידה במשקל היא ללא מעמץ (נ. ב אפשר גם לשבת על המכשיר)
הבעיה היחידה בשיטה הזו שהמחיר של המכשיר וההתקנה שלו עולים 1,300 שקלים
2 השיטה הזו היא פשוט לשים מחטב מתחת לבגדים.
אנונימי