4 תשובות
קביים, כסא גלגלים זה סתם יותר כבד ויותר מסורבל, קביים יותר טובים
אנונימי
קביים, יותר קל ונייד
ברור שכיסא גלגלים זה הכי נוח.
לדעתי קביים יותר קל..