6 תשובות
כל כך עדיף עצירות, בשלשול אתה לא יכול לשלוט, אתה חייב מיד ללכת לשירותים או שתעשה במכנסיים
ברור ששלשול, לפחות אחרי זה אתה בהקלה ובעצירות אתה תקוע בהרגשה נוראית
שואל השאלה:
לא עשיתי.. לידיעתך 3 אנשים עשו.. למה לקלל: ¿
אנונימי
שואל השאלה:
למה?
אנונימי
לא זה ולא זה..
אנונימי