3 תשובות
ג'ינס וחולצה לבנה.. ואת פשוט צריכה להיות את ולא לשחק אותה פרחה וכאלה. תגישי בחיוך למישהי שנראת לך נחמדה ותגידי לה "היי". ואז תשאלי אותה מאיפה היא, ולאיזה כיתה היא הולכת או איך קוראים ואיך עבר עליה החופש..
תתלבשי ספורטיבי כזה טייץ ונעלי ספורט לדעתי או סתם נעליים סגורות.
ותדברי עם הכיתה שלך בהליכה לשם, יש חברויות שיושבות תיכנבי אליהם תדברי איתם, זה קשה אני יותר אני במצב שלך רק עולה לתיכון אבל את תראי שגם לאט לאט ילדים ידברו איתך
חח תהי מי שאת, תלבשי איך שבא לך, אל תתלהבי ותתגנדרי יותר מידי, תהי נחמדה, נסי להכיר אנשים d:
תהני!^_^