8 תשובות
אם הוא ילדותי אז לא נראלי שכדאי מאמי
כן זה גם מכוער לדעתי
גם אני עולה לט'
גם אני עולה לט'
שטויות, זה מהמם
גם אני עולה לט ' ואני חושבת שלא עדיף שלא
שואל השאלה:
ורוד אפרסק כזה..
ורוד אפרסק כזה..
אנונימית
לדעתי כן.. אבל איך שאת רוצה
אם את חושבת שזה יפה שימי את זה ושימי על השאר קצוץ! אם את באמת חושבת שזה ילדותי אבל רק אם **את** חושבת שזה ילדותי תשימי מכנס אחר
אני אישית חושבת שטייץ בצבעים זה מכוער אבל אתמול דיברתי עם ידיד ממש טוב שלי ודברנו על מה מחרמן כל אחד והוא אמר בין היתר שטייץ ורוד בהיר זה סקסי לבנות (גם אנחנו עולים לט)
באותו הנושא: