6 תשובות
אני לא חושבת שיש כדורים למקרה כזה שאפשר לרסק.. תקחי תרופה בסירופ
לא כדאי לפרק כדור כי הוא מתפורר. אפשר להמיס אותו בכוס מים ולשתות.
להמיס בתוך מים ואז לשתות או שפשוט תסבלי בשקט... לי לא היו בכלל כדורים בפעמים הראשונות שלי... זה יפסיק לכאוב בהדרגתיות
אני בדיוק באותו מצב כמו שתיארת, לקחתי 3 מזרקים של סירופ אדויל ועבר לי:)
אנונימית :)
שואל השאלה:
את בטוחה שזה טוב?
את בטוחה שזה טוב?
אנונימי
יש אופטלגין נוזלי אבל זה מר רצח! וגם קראתי כל מיני דברים על אופטלגין לאחרונה שלא כ"כ מציגים אותו באור חיובי..
אם הכאב ממש חזק וכל חודש את סובלת ולא מצליחה לתפקד לכי להבדק אצל רופא נשים. יש בנות שלוקחות גלולות (למשל פליים) להפחתה בכאבי מחזור.
אם הכאב ממש חזק וכל חודש את סובלת ולא מצליחה לתפקד לכי להבדק אצל רופא נשים. יש בנות שלוקחות גלולות (למשל פליים) להפחתה בכאבי מחזור.