6 תשובות
אנונימי הם ירו כבר כמה פעמים, ולחמאס לא אכפת מהתושבים שבעזה אז לערבים שבירושלים חח
אם ככה אז למה הם לא יורים?
הרי יש להם את הטילים שכן מסוגלים להגיע
הרי יש להם את הטילים שכן מסוגלים להגיע
שוב פעם אני אומרת, הם ירו לכיוון ירושלים יותר מ5 פעמים, כיפת ברזל יירטה את זה.
האמת אני לא חושה שהם ירו לירושלים כי יש פה אוכלוסייה ערבית די גדולה.. ומה גם שיש פה את מסגד אל אקצה ואם הוא יפגע אז..
בתכלס היה אמור להיות בירושלים, אין לי מושג למה לא הפעילו.. ועוד שמעו את הבומים
ניראלי שכע
באותו הנושא: