4 תשובות
אני במקומך באמת הייתי מחכה להשקה של אייפון 6, ואז פשוט להחליט מה באלך יותר
אישית אני חושבת שאייפון יקר ולא ממש משתלם, ושגלקסי 5 הוא טלפון חביב אבל יש טובים ממנו במחיר וברמה. מה את צריכה מהטלפון שלך?
שואל השאלה:
אני צריכה שיהיה יותר זמן לסוללה ושהוא יהיה יותר עמיד מפגיעות וממים. שזה מה ששניהם כמראה יציעו.
אני צריכה שיהיה יותר זמן לסוללה ושהוא יהיה יותר עמיד מפגיעות וממים. שזה מה ששניהם כמראה יציעו.
lg g2 טוב בשבילך, יותר מגלאקסי 5...
וגם sony xperia z2 כי הוא עמיד בפני מים ואבק.
לעומת זאת גלקאסי 5 שביר למדי, ואייפון מעולם לא היה חזק.
וגם sony xperia z2 כי הוא עמיד בפני מים ואבק.
לעומת זאת גלקאסי 5 שביר למדי, ואייפון מעולם לא היה חזק.
באותו הנושא: