3 תשובות
כן, זו התעמלות. וכמה זמן את משחקת?
שואל השאלה:
שעה בערך
שעה בערך
זה לא שורף הרבה קלוריות. זה בסך הכל מטקות קטנות וכדור פלסטיק, זה לא כמו טניס שצריך לרוץ במגרש ולהשתמש בשרירים כמו שצריך.
באותו הנושא: