3 תשובות
עזוב שטויות ולך לפיזיקה.
זה תלוי מה אתה רוצה ללמוד כימיה זה בד"כ מתקשר לבניית פצצות אטום וכ'ו
וביולוגיה זה לרפואה
מבחינה טכנית אני חושב שהם באותה הרמה ופיזיקה זה מעליהם קצת
מבחינת לימודים אקדמיים שניהם נחשבים אותו דבר לדעתי... בתור מדע...