5 תשובות
למה לא?!
כמו שמייצרים חולצות בטן, שורטים שהם כבר מעבר ל"שורט"
אין מה לעשות, וכמו שאת רואה
הבנות גם לובשות את זה: (
אין מה לעשות, וכמו שאת רואה
הבנות גם לובשות את זה: (
שואל השאלה:
למה כן?!
כדי שיראו לבנות את כל התחת? זה נראה לך נורמלי? פדחני בטרוף!
למה כן?!
כדי שיראו לבנות את כל התחת? זה נראה לך נורמלי? פדחני בטרוף!
אנונימי
יש היום בנות שרוצות שיראו להן את התחת, בגלל זה יצרו את זה
שואל השאלה:
פעם אחת קניתי טייץ שחור, לא מדדתי בחנות לא כלום יום אחרי לבשתי לבית ספר
כשחזרתי הביתה גילתי שלבשתי טייץ שקוף בכלל וכל היום אנשים ראו לי את התחת!
למה רק לי זה נראה פדחני כל כך?!
פעם אחת קניתי טייץ שחור, לא מדדתי בחנות לא כלום יום אחרי לבשתי לבית ספר
כשחזרתי הביתה גילתי שלבשתי טייץ שקוף בכלל וכל היום אנשים ראו לי את התחת!
למה רק לי זה נראה פדחני כל כך?!
אנונימי
באותו הנושא: