3 תשובות
בדרך כלל אני מרגישה נגיד הבדל בין השוקו לשקית לזה שבקרטון חשבתי שאוליזה פסיכולוגי חחח אבל ישמצב שגםבחלב זה ככה
יש לזה את אותו טעם, זה אותו חלב- פשוט בבקבוק הוא מחזיק יותר זמן בלי להתקלקל כי אפשר לסגור אותו. יכול להיות שהחלב מקולקל.
אני חושבת חלב בבקבוק הרבה יותר טוב:)
אנונימי