10 תשובות
באמת? שברת את הרגל ואת רוצה לרכוב על סוסים? באמת?
אי אפשר
אתה רציני שואל?
אנונימי
ממש לא
לא נראלי שבכלל תצליח לעלות על הסוס
אנונימי
נראה לי זה ממש מסוכן נפילה הכי קטנה זה ממש יזיק לך.
ונגיד שהצלחת, מה תעשה אם חס וחלילה תיפול?
ואיך תשלוט עליו?
חחחלא ארים ידיים, אני לא אחד שמוותר אם אפול, אקום חזק יותר

ממש לא. רכיבה על סוסים תלויה ברובה על האוכף ועל חיבוק הרגליים לבטן של הסוס. גם אם אתה לא עומד להתחיל לדהור, נפילה הכי קטנה, סוס לא רגוע, יכולה לפגוע לך ברגל.
אנונימית
לא, יכאב לך, וכמו שאמרו מעליי- נגיד והצלחת, אם חס וחלילה תיפול או משהו, מה תעשה אז?
באותו הנושא: