4 תשובות
לשמוע שירים שמחים ועם את רוצה לדבר אני פה
תרקדי.. שמעי שירים שמחים.. תשירי
אנונימי
מוזיקה, כושר, תחביב, לטייל, קניות, אמבטיה, סרטים, ספרים, להאמין בעצמך, לחשוב חיובי.
שלוש מילים: תחיי את החיים.
גם אותי תקף דיכאון, אבל לא היה לי מושג בכלל למה הייתי מודאכת.. אז חברה שלי פשוט הוציאה אותי מזה, היא התחילה לצרוח.. לצחוק לרקוד.. היא עשתה כיף חיים, בזכותה ממש הרגשתי שאני חיה. אולי את פשוט מרגישה שאת כול יום עודה את אותו הדבר? שאת לא חיה, אז גם אם לא, מה שאת צריכה כדי לצאת מהדיכאון זה לעשות דברים כיפים, שבחיים לא עשית, או פשוט מה שגורם לך להיות שמחה. מומלץ שתקחי איתך לברה שיודעת לעשות כיף לא קרה כזאת.
באותו הנושא: