התחברות
הרשמה
אמרו לי שאני צריכה לדגמן אבל אני נמוכה זה יהרוס?
13 באוגוסט 2014, 15:18
דוגמנות
גביהה
גדילה
גובה
סוכנויות דוגמנים
סוכנויות דוגמנות
2 תשובות
לא נראה לי
אנונימי
את יכולה לדגמן בשביל מגזינים ופרסומות אבל בשביל להיות דוגמנית מסלול דרוש גובה
T
Twin Peaks
באותו הנושא:
יש לי את כל הדברים בשביל לדגמן רק הגובה לא טוב נראלי אני נמוכה מדי אני בקושי מטר חמישים מה לעשות?
אני שמן כמו אבי ביטר אני נמוך 1.49 ואני דומה לחרגול יקחו אותי לסוכנות לדגמן?
1.80 שוקלת 64, יש לי סיכוי לדגמן או שאני לא מספיק רזה?
לדעתכם בעתיד יתנו לבנות נמוכות לדגמן?
אם אני נמוכה יחסית אני יכולה לדגמן פנים?
הייתי היום אצל הרופאה והיא אמרה לי שאני נמוכה מידי לגילי והרבה מכאן (שאלתי כאן שאלה על זה) אמרו שבגלל לא. מה לעשות?
הרבה אומרים לי שאני יפה (בת 16.5) ואני צריכה ללכת לדגמן דחוף.. ואני ממש יפה (בלי להשוויץ סורי) אבל אני נמוכה אני 1.50
אני מטר 60 כמה אני צריכה לשקול כדי לדגמן?
אם בנים אוהבים נמוכות, אז למה מלא בנים צוחקים עלי שאני נמוכה?
הגיוני שהרופא אמר שאני צריכה משקפיים מינוס חצי ושהלכתי לקנות האופטימטריסטית אמרה שאני לא צריכה?
אני בת 16 דתיה ואני רוצה לדגמן משהו יודע על סוכנויות/ חנויות שאני יכולה לדגמן בהם?